Nieuwe zwarte banden na de dan examens! Menno heeft de zwarte band gehaald en Sofia de eerste Poom. Beide van harte gefeliciteerd! Dit vind je vast ook leuk Zomerrooster training juli 20, 2021 Taeguks / Poomsae’s augustus 1, 2007 Sinterklaas & kerstvakantie november 22, 2013 Geef een reactie Reactie annulerenReactieVoer je naam of gebruikersnaam in om te reageren Vul je e-mail in om te kunnen reageren Vul je site URL in (optioneel) Mijn naam, e-mail en site opslaan in deze browser voor de volgende keer wanneer ik een reactie plaats. Δ